Onderstaande mail hebben we van Argenta ontvangen :
Door een technisch probleem op donderdag 30 mei werd een aantal overschrijvingen naar Argenta-rekeningen geweigerd. Helaas is ook jouw rekening hier bij.
We bieden je hiervoor onze excuses aan. We doen al het mogelijke om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Wat is er gebeurd?
Heel concreet heb je een overschrijving van een externe opdrachtgever niet ontvangen. De opdrachtgever zal de betaling terug op zijn eigen rekening zien verschijnen met als melding ‘niet-uitvoerbare overschrijving’.
Het gaat enkel om overschrijvingen van donderdag 30 mei 2019. Het werd pas op 3 juni duidelijk dat deze overschrijvingen niet zijn doorgegaan.
Wat doen wij?
We stellen alles in het werk om contact op te nemen met de opdrachtgevers van de geweigerde overschrijvingen. Zij moeten de betalingen opnieuw invoeren.
Wat kun jij doen?
Mocht je een bepaalde betaling verwachten die niet is toegekomen, dan raden we je aan om contact op te nemen met de opdrachtgever en hem te vragen om de betaling opnieuw in te voeren.
Heb je nog vragen of ondervind je hierdoor zelf betalingsproblemen?
Neem dan zeker contact op met je kantoorhouder want die beschikt over alle details van de transacties. Hij kan zorgen voor een oplossing zonder dat dit kosten voor jou meebrengt.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Argenta